Direktlänk till inlägg 29 september 2010

Snart vinter

Av cattis - 29 september 2010 20:26

Idag har jag varit ute med Sussi och shoppat en vinterjacka till gubben och ett par vinterskor. Fick även ett bidrag till jackan av Sussi & Matti tack så mycket   . Blev även bjuden på bullar innan jag åkte och hämta Jonathan från dagis.


När jag kom la jag lillen en sväng eftersom som vanligt hade han inte sovit nåt på dagis *suuuck* Och jag passa på att hänga tvätten och sätta på en maskin till. Ska snart gå och ta hand om den också.


Nu ikväll har jag plockat lite i sovrummet, fixat lite lampor som inte fått nya lampor på ett tag haha. Och sedan renbädda vi i sängen, så nu kommer det bli riktigt skönt att gå och lägga sig.   


Nu börjar Jonathan vara klar för vintern. Ska köpa en overall också, får se vilken det blir bara. Lite inne på en som finns på Maxi för 199 kr, men får se vad det blir. Kanske väntar tills nästa månad också får se hur det blir. :) Köpte även ett par vintervantar på Citygross igår, och fingervantar har han väl 4-5 par. Flera par raggsockar, långkallingar. En till mössa ska jag köpa  men det blir nästa månad han har 2 höst o en vinter som jag köpte föra året. 


Måste försöka komma ihåg att ta med åkpåsen till vagnen på dagis på fredag, har glömt nu flera dagar i rad. SKÄMS på mig!.


   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cattis - 17 november 2010 20:41

Japp funderat ett tag så nu går jag tillbaka till min gamla blogg =)   Så fortsätt gärna läs där :)   www.shadowstorm.blogg.se ...

Av cattis - 14 november 2010 13:35

En härlig dag ute i snön :)                       ...

Av cattis - 14 november 2010 10:16

Idag är det söndag och haft en härlig och lugn helg. Tänkte ta och vara ute en del idag och leka lite i snön och bara ta det lugnt. Till veckan jobbar jag rätt mycket så det var riktigt skönt med en slapp helg! :)       ...

Av cattis - 10 november 2010 20:16

Jag har en stoor hemlis men inget som jag kommer berätta :) Kanske framtiden får avgöra.   Och en annan sak jag stormtrivs på mitt jobb veerkligen. :) Och det går riktigt bra för jonathan på dagis, men känns hemskt att vara ifrån honom såhär myck...

Av cattis - 5 november 2010 22:24

Ja idag var min första dag på mitt jobb, och det känns jättebra trivs som fisken i vattnet. Finns en nackdel men jag tycker ändå det funkar jag har bil och det tar mig 5 min dit o 5 min hem. Sen hoppar jag i säng så det stör inte riktigt min kväll ia...

Ovido - Quiz & Flashcards