Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

Gick bra :)

Av cattis - 18 oktober 2010 23:55

Nu ikväll var jag på en intervju om ett väldigt trevligt jobb. Och jag kände verkligen att vi klicka jag och "kunden" :) Så imorgon får jag veta hur det gick, och förhoppningsviss börjar jag jobba den 1.a november :)


Detta är en heltids tjänst men med väldigt bra tider, (95%) så okej inte heltid ;) Schemat varvar på 2 veckor hela tiden. Första veckan jobbar jag 5 dagar, vecka två jobbar jag 2 dagar :). Vilket är kanon, för då slipper gubben vara mycket på dagis den veckan. Men kommer nog ha honom en liten stund på förmiddagen iaf nån dag i veckan när jag inte jobbar för betalar man heltid så vill man ju gärna ha någon användning av det =P. Plus han älskar vara på dagis och leka med barnen. :)


Och nu på onsdag ska jag på ännu en intervju, och detta gäller ett dygns jobb och jag har blivit utvald av över 200 stycken och varit dit en gång och blev utvald igen och nu är det en sista intervju, men jag håller tummarna jag får jobbet som jag var till i kväll :) Men jag står gärna på vik listan på dygnsjobbet :) Kan ju passa in veckan jag knappt jobbar om man har tur =)


Imorgon kommer mamma hit och stannar tills torsdag, känns hur mysigt som helst har sakna lilla mamma sååå mycket   


Satt och kolla lite på vardagskläder för det behöver jag verkligen, och hitta en del, så nu vill jag ha ett jobb så jag kan förnya min garderob lite inför vinter :)


                         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cattis - 17 november 2010 20:41

Japp funderat ett tag så nu går jag tillbaka till min gamla blogg =)   Så fortsätt gärna läs där :)   www.shadowstorm.blogg.se ...

Av cattis - 14 november 2010 13:35

En härlig dag ute i snön :)                       ...

Av cattis - 14 november 2010 10:16

Idag är det söndag och haft en härlig och lugn helg. Tänkte ta och vara ute en del idag och leka lite i snön och bara ta det lugnt. Till veckan jobbar jag rätt mycket så det var riktigt skönt med en slapp helg! :)       ...

Av cattis - 10 november 2010 20:16

Jag har en stoor hemlis men inget som jag kommer berätta :) Kanske framtiden får avgöra.   Och en annan sak jag stormtrivs på mitt jobb veerkligen. :) Och det går riktigt bra för jonathan på dagis, men känns hemskt att vara ifrån honom såhär myck...

Av cattis - 5 november 2010 22:24

Ja idag var min första dag på mitt jobb, och det känns jättebra trivs som fisken i vattnet. Finns en nackdel men jag tycker ändå det funkar jag har bil och det tar mig 5 min dit o 5 min hem. Sen hoppar jag i säng så det stör inte riktigt min kväll ia...

Ovido - Quiz & Flashcards