Direktlänk till inlägg 5 september 2010

Lite nya kläder

Av cattis - 5 september 2010 10:14

Var ut en sväng på Birsta igår och handla 5 par tröjor och 1 par jeans åt lilleman, perfekt nu när han börjar dagis :) Fattar inte att plutten blivit så stor kan redan ha 86/92 eller 92 i kläder. Ja vad säger man ingen liten gosse minnsan.


Imorgon börjar första dagen på inskolningen, och det känns spännande men självklart svårt att veta att nån annan ska passa min plutt om dagarna...:/ Men märker av att han behöver nog få leka av sig om dagarna han är rastlösare än rastlösast....och hittar på ALLT för få min uppmärksamhet haha..


Igår stod jag och sminka mig, Jonathan kommer in på toa med sin favorit nalle, och vad gör inte han då? Joo han slänger ner nallen i toan och börjar leka och peta på den så den åker upp och ner...haha...den har fått sig ett bad om jag säger så ;P Han går inte lämna ensam många sekunder utan nåt är i golvet =P


Idag ska vi nog gå ut en sväng verkar bli en fin höstdag, ska ladda på kameran så den är redo och klart :)


Köpte också fingervantar ska köpa en fleecejacka nu nån dag men hitta ingen som föll mig i smaken men ska kolla lite till i veckan.



           

 

 
 
Emma Viklund

Emma Viklund

5 september 2010 10:27

Vilka fina kläder och vilka fina bilder på söta Jonathan :)

http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

cattis

5 september 2010 11:34

Ja jag tyckte de var jätte fina :) Tack, jag tycker det mest ser ut som tvång för visa kläderna hehe. Han var på dååligt humör hehe

 
Cattis

Cattis

5 september 2010 10:30

Snygging! :)

http://cattisenwiklund.blogg.se

 
Ingen bild

Susanna

6 september 2010 09:22

Jättefina kläder!

cattis

6 september 2010 13:21

javisst är dem :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cattis - 17 november 2010 20:41

Japp funderat ett tag så nu går jag tillbaka till min gamla blogg =)   Så fortsätt gärna läs där :)   www.shadowstorm.blogg.se ...

Av cattis - 14 november 2010 13:35

En härlig dag ute i snön :)                       ...

Av cattis - 14 november 2010 10:16

Idag är det söndag och haft en härlig och lugn helg. Tänkte ta och vara ute en del idag och leka lite i snön och bara ta det lugnt. Till veckan jobbar jag rätt mycket så det var riktigt skönt med en slapp helg! :)       ...

Av cattis - 10 november 2010 20:16

Jag har en stoor hemlis men inget som jag kommer berätta :) Kanske framtiden får avgöra.   Och en annan sak jag stormtrivs på mitt jobb veerkligen. :) Och det går riktigt bra för jonathan på dagis, men känns hemskt att vara ifrån honom såhär myck...

Av cattis - 5 november 2010 22:24

Ja idag var min första dag på mitt jobb, och det känns jättebra trivs som fisken i vattnet. Finns en nackdel men jag tycker ändå det funkar jag har bil och det tar mig 5 min dit o 5 min hem. Sen hoppar jag i säng så det stör inte riktigt min kväll ia...

Ovido - Quiz & Flashcards