Alla inlägg den 5 november 2010

Av cattis - 5 november 2010 22:24

Ja idag var min första dag på mitt jobb, och det känns jättebra trivs som fisken i vattnet. Finns en nackdel men jag tycker ändå det funkar jag har bil och det tar mig 5 min dit o 5 min hem. Sen hoppar jag i säng så det stör inte riktigt min kväll iaf. Bestämt mig att jag ska komma i säng före 23 iaf även om jag inte somnar men ligga och vila kroppen. Och fortsätter mina sömnproblem då måste jag söka nån hjälp så jag kommer orka med att jobba! Men jag håller tummarna jag kommer bli trött nu av att stiga upp 7 och hålla igång hela dagarna.


Jonathan är nu såååå nära på gå men inte riiiktigt än. Och idag när Tommy hämta han på dagis så ville han verkligen till pappa sin. Klättra upp längst benet och sträckte sig upp, lilla sötis  . Nu under helgen så är hans farmor & farfar barnvakt, tack att ni ställer upp SPECIELLT du Sussi   *TACK*


Nu ska jag hoppa i säng! Eller först se klart IDOL sen SOVA! och jag är TRÖTT, men kan jag somna??

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards